Brussel – I am

17 Okt

Vandaag ben ik naar Brussel geweest. Ik heb me daar heel goed geamuseerd. Eerst mocht mijn zusje een cadeautje uitzoeken (ze is bijna jarig). Dus koos ze een muts en een haarbandje bij I am. De muts is lichtroze, en met een leuke bloem, het haarbandje is ook rozig met eenleuke strik. Samen kostte dat €12. I am is echt een super leuk winkeltje met een heleboel leuke sierraden, sjaals en tassen.

4 Reacties to “Brussel – I am”

  1. Louna Beauty 18 oktober 2011 bij 15:11 #

    Oe ben wel benieuwd hoe het er allemaal uit ziet. Misschien volgende keer een paar foto’s??🙂

    • glasmetwater 18 oktober 2011 bij 16:34 #

      Oké foto’s komen eraan.Het zal wel niet zo’n goede kwaliteit zijn omdat ik de foto’s nu even snel zelf getrokken heb…🙂

  2. Beauty Koning 19 oktober 2011 bij 02:36 #

    Ah, dat mutsje is echt heel cute!

  3. acupofladieslike 20 oktober 2011 bij 15:42 #

    I love forever 21

Geef een reactie

