My hair

27 Feb

Op dit moment heb ik heel lang blond haar, de kleur van Blake Lively, bij mij golft het ook zo een beetje. dus daar moet je het maar mee vergelijken. Omdat mijn haar nu erg kapot begint te gaan zal ik er toch aan moeten geloven, en de schaar erin laten zetten. Zeg maar byebye lange lokken…😦 Ik heb al gekeken naar korte kapsels die me wel leuk leken, en ik merk dat ik schouderlente het beste vind. Al hoop ik dat het dan niet zo bol geföhnt wordt, of veel te kort. Het liefst gewoon recht en een paar laagjes voor het volume.

Aleen heb ik nog 2 probleempjes waar ik jullie advies voor nodig heb:

1) Ik ben er nog steeds niet uit of ik een pony ofeen frou zou laten knippen… Bij anderen vind ik het er altijd heel leuk uitzien, maar bij mezelf zit het nooit zoals ik zou willen. En het groeit heel traag bij, dus dat is het eerste probleem.

2) Probleem twee is dat ik zit te twijfelen over de kleur. Ik weet namelijk niet of de kleur die ik nu heb (denk Blake Lively) leuk zou zijn met zo’n kapsel. Het moet niet te licht want dan ben ik echt lijkbleek, maar kleuren als zwart ga ik niet proberen want ik wil er niet gothic uitzien… Dus ja graag een beetje hulp!

Even over mezelf zodat je weet waar je advies voor geeft: Ik heb een heel bleke huid die zelfs in de zon niet snel bruint, ik heb blauwe ogen en lichtbruine wenkbrauwen, maar wel geëpileerd.

3 Reacties to “My hair”

  1. projectbeautyfashion 27 februari 2012 bij 17:33 #

    Schatekke, ik zou het gwn knippen. Je hebt echt een hele speciale haarkleur en het gaan kleuren zou zonden zijn. Geen frou dat was zo irritant, remember??? xxx

  2. deijsprinses 27 februari 2012 bij 19:06 #

    Ik denk dat wij hetzelfde type zijn. Waarom ga je niet voor bordeaux haar? Ik ben ook licht van huid en heb blauwe ogen (en verbrand keisnel). Bordeaux haar is mijn leven geworden😉
    Laat je froefroe schuin knippen? Dan is het niet meteen full on froefroe.
    Knip het af. Kapot haar is lelijk en oogt niet mooi. Schouderlengte haar is leuk! Ik wil niets anders meer!

Geef een reactie

