Venezuela

27 Feb

Sorry dat jullie zo lang niks leuks meer hebben kunnen lezen op mijn blog… Dat kwam omdat ik de afgelopen week op Isla de Margarita in Venezuela was. Natuurlijk ging ik daar niet zonder reden eventjes naar toe. De neef van papa zou gaan trouwen met een meisje van daar, dus dan vliegen we er maar eventjes gewoon naar toe zou ik zeggen… Ik zal jullie wat foto’s van de reis laten zien, maar mij zal je niet tegenkomen op de foto’s, en wel om reden dat er weinig leuke foto’s van mij gemaakt zijn haha🙂

 

8 Reacties to “Venezuela”

  1. deijsprinses 27 februari 2012 bij 16:36 #

    OMG! Gelukzak!😉

  2. projectbeautyfashion 27 februari 2012 bij 17:30 #

    Ohhh gelukzak!🙂 Hopelijk had je het daar naar je zin🙂 Lekker bruin geworden? xxx

    • glasmetwater 27 februari 2012 bij 17:36 #

      Haha heel lang in de zon gelegen elke dag, maar nee hoor geen spatje bruin hmm… Zelfs niet eens rood haha ga de bruin zonder zon maar uit de kast halen (lekker faken)🙂

      • projectbeautyfashion 27 februari 2012 bij 17:40 #

        Goed idee, zorg wel dat je geen plek overslaat :p

      • glasmetwater 27 februari 2012 bij 17:41 #

        Haha nee daar zorg ik wel voor🙂

  3. Niva 4 maart 2012 bij 15:11 #

    Wauw! Ik ben jaloers, dat ziet er geweldig uit!

Geef een reactie

