hair: bangs are back in

9 Mrt

De pony is weer in, en je kan hem met alle lengten van haar proberen. Eerlijk is eerlijk ik heb het zelf een paar jaar geleden ook geprobeerd, maar het stond me toen helemaal niet! Ik had nog donkerder haar, en het was iets te recht geknipt, ik zag er kwaad uit, of in ieder geval streng. Als ik een tip mag geven, dan is het wel dat je het een beetje ronder moet knippen aan de zijkanten en niet meteen bam… stop. Want het laat je kwader uitzien, vooral als je donkerder haar hebt, en het helemaal stijl draagt. Een pony is erg leuk als je haar volume heeft, en het niet te recht geknipt is.

2 Reacties to “hair: bangs are back in”

  1. deijsprinses 12 maart 2012 bij 16:37 #

    Ik heb al jaren een pony.. de afkijkers😉

Geef een reactie

