New buys

12 Mrt

Ik heb weer een paar leuke aankopen gedaan die ik even met jullie wil delen. Sorry voor de slechte foto’s…

Dit T-shirtje is van het merk Kocca. Ik had er eerst nooit van gehoord, maar toen ik hem gekocht had zag ik langs de kant van de weg een reclame ophangen haha…🙂 Ik ben eigenlijk totaal niet het type voor T-shirts, maar dit is een uitzondering. Het model was mooi, een V-hals en het was ook lekker stof. Prijs ben ik vergeten, maar het zat ergens rond de €40.

Dit bloesje is dan weer super leuk op een skinny jeans. Hij is van het merk Vestimenta en kwam op ongeveer €25.

Dit make-up tasje van Victoria’s Secret kocht ik voor maar €25. Omdat ik al een heleboel make-up tasjes heb gebruik ik hem gewoon als pennenzak. Oké ik begrijp dat deze foto echt slecht is, maar je kan je er wel iets bij voorstellen…

 

 

2 Reacties to “New buys”

  1. projectbeautyfashion 12 maart 2012 bij 19:37 #

    Ik had ook eerst nog nooit van het met Kocca gehoord maar een paar weken geleden (of miss al langer) had ik een broek van Kocca gekocht, echt een fijne broek :p
    Ik vind het t-shirt van Kocca echt heel mooi🙂
    xxx

  2. yramarys 13 maart 2012 bij 10:16 #

    Leuke dingen heb je gekocht, krijg echt zin in de lente =)

Geef een reactie

