Brussel: buys

11 Apr

Gisteren ben ik weer een heerlijk dagje gaan shoppen in Brussel. Vewacht niet dat ik veel gekocht heb want dat is dus echt niet zo. Bij Forever 21 paste ik vanalles waarvan ik dacht dat het leuk zou zijn, maar het was allemaal lang niet zo leuk als het eruitzag op de hanger, of op de foto’s. Dus dat werd niks. Maar bij de sierraden vond ik wel heel wat leuks. Veel te veel natuurlijk, dus besloot ik het maar bij 2 draagbare dingen te houden, een ring en oorbellen.

Sorry voor de slechte foto, maar op de site kon ik geen van beide vinden. Op 17 pagina’s van 100 sierraden!!! Geweldig om daar je tijd in te steken om dan tot de conclusie te komen dat ze er niet op staan. Dus heb ik maar met mijn eigen camera een foto genomen zoals jullie wel kunnen zien. Goede foto’s kan ik niet maken, en de kleuren komen ook niet tot zijn recht, maar hier zullen jullie het mee moeten doen. De ring kostte €4,90 en de oorbellen €5,90, niet al te veel dus.

5 Reacties to “Brussel: buys”

  1. deijsprinses 11 april 2012 bij 19:25 #

    Oh, leuk! Van waar komen je oorringen en ring?

  2. MacBlogster 16 april 2012 bij 08:55 #

    Mooie oorbellen, ze lijken zo uit een vintage winkeltje te komen. Ik had niet verwacht dat ze van Forever 21 zijn.

    • glasmetwater 16 april 2012 bij 10:44 #

      Haha ja ze zien er erg leuk uit he? Heel speciaal🙂

      • MacBlogster 16 april 2012 bij 11:05 #

        Mooi hoor! Ik wist trouwens niet dat je uit België komt. Leuk. Ik vind België erg bijzonder.

Geef een reactie

