Chanel nagellak: 551 COCO BLUE

15 Apr

Net lakte ik mijn nagels in een van de nieuwe kleurtjes van Chanel, namelijk de kleur 551 COCO BLUE. Echt een mooi zomers kleurtje dat je niet veel zal tegenkomen bij andere merken. 1 laagje is helaas lang niet genoeg. Je kan er dan nog doorheen kijken, en de kleur komt nog niet mooi tot zijn recht. 2 laagjes zijn denk ik precies goed, de lichtblauwe kleur valt beter op, en het is minder streperig. De nagellak heeft best een klein borsteltje, dus zal je drie streepjes moeten zetten, twee aan de zijkant, en eentje in het midden. Wanneer je er meer zet zal het er slordig uit gaan zien. Ik denk wel dat ik veel plezier zal hebben van dit lakje, want het is de perfecte kleur voor deze zomer wat mij betreft. Ook zit er een subtiel glittertje in. Je kan hem kopen voor €23,00.

Hier een foto van het resultaat:

11 Reacties to “Chanel nagellak: 551 COCO BLUE”

  1. Liliane 15 april 2012 bij 16:54 #

    Ik ben stiekem wel benieuwd naar een swatch😉

    • glasmetwater 15 april 2012 bij 17:35 #

      Ik ben nogal slecht in foto’s maken van mijn nagels, maar ik zal het probren… De foto zal zodadelijk ook in dit bericht erbij komen.
      groetjes🙂

  2. aboutbeautyfashion 15 april 2012 bij 17:26 #

    oooo wat een mooi lakje! Wel duur zeg:( x

  3. fashionanneke 15 april 2012 bij 17:28 #

    Is indetdaad heel mooi,heb het ook en zal het ook veel opdoen in de zomer, groetjes
    Anneke

  4. nonfashionista 16 april 2012 bij 20:35 #

    This color is so trendy right now!

  5. projectbeautyfashion 18 april 2012 bij 16:27 #

    Mooi kleurtje hoor🙂 Zodra ik nog eens bij je thuis kom zal ik je wat tips geven voor foto’s😉 xxx

    • glasmetwater 18 april 2012 bij 18:37 #

      Haha dankje, dat kan ik goed gebruiken, bij jou staan de foto’s er altijd geweldig op. Ik kan amper werken met mijn oude camera’tje, laat staan met de echte goede camera van papa haha🙂 xxx

Geef een reactie

