Primark

17 Jun

Ik ben gisteren voor het eerst naar de Primark geweest, maar om eerlijk te zijn vond ik het een goed voorbeeld van horrorshopping. Ja het is waar dat ze veel leuke en ook heel goedkope spullen hebben, maar dan begint de rij van de paskamers. Eerlijk ik heb drie kwartier in de rij gestaan! Gewoon te belachelijk als ik eraan terugdenk. Eindelijk mocht ik naar binnen, en ik zag dat er nog zeker een stuk of 7-8 hokjes vrij waren! En dat terwijl ze iedereen zo lang laten wachten. Nou ja ik had mijn keuze gemaakt en vertrok daarna naar de kassa. Help, alweer zo’n enorme rij waardoor je shoplust meteen een beetje verdwijnt. Maar goed ik sloot aan en uiteindelijk kwam ik aan de beurt. Ik kreeg €20 te weinig terug. Ik merkte het niet meteen, en omdat ze de volgende klant al riep liep ik al lopend mijn geld te tellen (net uit de rij dus). En inderdaad, ze had me te weinig gegeven. Dus ik ga terug, en dan gaan ze dus werkelijk heel de kassa natellen, wat ook zeker langer dan een kwartier duurde, om zeker te zijn dat het klopte wat ik zei… Uiteindelijk kreeg ik mijn geld en ik liepzo snel ik kon de winkel uit, want ik had het helemaal gehad daar.
Sorry voor de vreselijke foto’s, maar dit is alles dat ik jullie nu kan laten zien… De camera was ook leeg, dus vandaar zijn ze ook wazig.



6 Reacties to “Primark”

  1. Liliane 17 juni 2012 bij 11:29 #

    Pff, dat was zeker een horrorshopping ervaring!
    Ik ga expres nooit passen als ik bij de Primark ben😛
    Nou moet ik ook zeggen dat je de Primark in het weekend het beste kan ontwijken haha!
    Wel gave spulletjes, ik vind het jurkje erg leuk!

    • glasmetwater 23 juni 2012 bij 11:25 #

      Haha dankjewel🙂 De volgende keer ga ik niet meer op een zaterdag nee😉

  2. projectbeautyfashion 17 juni 2012 bij 17:17 #

    Vreselijk al dat wachten! In goedkope winkels hebben ze altijd mega lange rijen, dat ik echt zoiets heb van: je weet dat goedkope winkels veel klanten aantrekken, zoek dan ruimte voor extra paskamers! Maar als je echt kleding nodig hebt kun je soms gewoon niet anders dan wachten… Weet ik uit eigen ervaring maar al te goed🙂

  3. aboutbeautyfashion 17 juni 2012 bij 22:04 #

    Tip: trek een legging en een zwart hempje aan en pas je gevonden kleding buiten de paskamer op een rustig plekje. Word je wel een aantal keer weggestuurd door de medewerkers daar omdat het niet toegestaan is… Maar in die mega lange rij staan is helemaal dodelijk.

    • glasmetwater 23 juni 2012 bij 11:23 #

      Haha ja dat is wel een handige optie ja😉 Maar ik was er die dag niet op gekleed om dat te doen dus was er niks anders te doen dan gewoon te wachten. Maar de volgende keer zal ik je idee in mijn hoofd houde😉

Geef een reactie

