Gouden nagellak

24 Dec

Jullie weten vast wel allemaal dat ik helemaal gek ben op glitter, en dat is ook de reden dat ik deze limited edition nagellak van Kiko make-up Milano voor jullie heb uitgetest. Je kan hemkrijgen voor €4,90 en ik kan je zeggen dat hij absoluut het geld waard is. Bij een glitter nagellak gebruik je best meerdere laagjes, zelf heb ik 3 opgedaan, en heel mijn nagel zat goed vol. De kleur is 404 Golden Frame.

A9r1MlACYAAVODD

7 Reacties to “Gouden nagellak”

  1. justjaxelle 24 december 2012 bij 19:22 #

    mooi kleurtje ! xoxo

  2. Roos 24 december 2012 bij 20:00 #

    Wauw deze is echt heel erg mooi! Prachtig! zelf ben ik ook dol op de nagellak van OPI, the man with the golden gun. Die is ook echt heel mooi en een aarader!

    hele fijne kerst! Liefs Roos

  3. Chiara 24 december 2012 bij 21:13 #

    Wauw wat is ‘ie mooi!

  4. joycelysanne 26 december 2012 bij 10:05 #

    mooi! fijne kerst!

  5. nonfashionista 27 december 2012 bij 12:02 #

    Lovely nails!

Geef een reactie

