Madden Girl pump

28 Dec

Vandaag ging ik met mama naar de stad, het was vreselijk vies weer en ook nog eens veel te druk. Echt zin om te shoppen hadden we dus niet meer, dus nadat ik mijn make-up had gekocht bij Benefit gingen we nog even de Steve Madden winkel binnen. Ik zag deze pumps, en ik wist meteen: deze moét ik hebben. Ik ben sowieso al fan van laqué schoenen, en hakken met een punt vind ik ook super, dus de combinatie was voor mij helemaal goed. Ik ben ook wel blij dat de hak niet zo belachelijk hoog is, hij is gewoon 8cm, dus dat valt goed mee! Ook had ik het geluk dat hij maar €49,95 kostte.

Eén reactie to “Madden Girl pump”

  1. projectbeautyfashion 30 december 2012 bij 22:04 #

    Super mooi😀 Ikke wil lenen ;p Waauww, zo mooie schoenen Fie ::)

Geef een reactie

