Eleven paris shoes

13 Jul

Eleven Paris, het merk dat ook de leuke T-shirts heeft van life is a joke, ik ben er een grote fan van.
Op dit moment zit ik nog steeds in Frankrijk, en het bevalt me goed. Natuurlijk is een vakantie niet compleet zonder te shoppen, dus kocht ik schoenen van eleven paris en een T-shirt, waarover later meer. Heel erg leuk vind ik ze en je zal natuurlijk niet zo snel mensen tegenkomen met hetzelfde paar. Ik kocht ze bij Galleries Lafayette voor €70.

20130713-170252.jpg

20130713-170300.jpg

20130713-170308.jpg

Geef een reactie

