L’Occitane Shea Butter Rose Body Cream

12 Nov

Ik heb het erg druk de laatste tijd, dus vond ik dat ik mezelf wel een beetje mocht verwennen. Dus trok ik naar L’Occitane om een lekkere body cream uit te zoeken. Na zo goed als elk product uit de winkel in mijn handen te hebben gehad besloot ik om de Shea Butter Rose Body Cream mee te nemen.

loccitane 3

Hij ruikt echt heerlijk fris en ook de textuur vind ik super. Zelf hou ik niet zo erg van olie omdat ik het gevoel heb dat m’n huid toch een heel tijdje vettig blijft aanvoelen. Dit vind ik vervelend als ik me snel wil omkleden want ten eerste krijg je je kleren dan een stuk lastiger aan en ten tweede wil ik vetvlekjes in bepaalde stoffen absoluut voorkomen. Ook body butter kan soms wat heftig aanvoelen. Uiteraard heel fijn bij droge plekjes, maar over het algemeen gebruik ik liever iets lichters. Deze body cream trekt lekker snel in en je hebt dus ook niet een uur later nog steeds het gevoel dat de crème op je huid ligt. Echt een aanrader dus! Voor 100 ml betaal je €19, maar dat is hij ook zeker waard!

loccitane

Verder kreeg ik ook 3 testertjes mee, altijd leuk.🙂 Een crème maskertje en twee keer een sample van hun Precious Serum Immortelle. Deze gebruik je ’s morgens voor het aanbrengen van je dagcrème. Deze voelde ook heel licht aan, trok snel in en maakte m’n gezicht heel zacht en egaal.

Geef een reactie

